روش هایی برای غلبه بر چربی

این برنامه شامل یک گرم‌آپ آسان طولانی بود و سپس ست‌های 15 دقیقه‌ای که در آن به‌تدریج پیشرفت کردم و کمی بالاتر از نیم‌سرعت گل قرار گرفتم. بعدی کمی ساده تر شروع شد، اما من هنوز خیلی سریع ساختم و مدت زمان زیادی را در بالای منطقه 3 و حتی کمی بالاتر از آن دویدم. من یک بهانه واقعاً خوب داشتم، این بود که بازوی راستم در آن زمان کارایی نداشت. گزارش شده است که حرکت جهشی می تواند برای دفع سموم از بدن شما، به ویژه از سیستم لنفاوی مفید باشد. آخرین موردی که داشتم خسته می‌شدم و در نهایت کمی پایین‌تر از بالای منطقه 3 بیرون آمدم. تقریباً اینجا برف شروع به باریدن کرد. مورد بعدی خیلی سعی کردم مراقب باشم، و توانستم فقط 3 یا 4 دقیقه را در بالای منطقه 3 بگذرانم. ژل دیگری اینجا ریختم. فقط چند طعم، از جمله یکی که دوست ندارم. در اینجا رای دهید و مطمئن شوید که صفحه فیس بوک من را تا زمانی که در آن هستید لایک کنید! خوب. در طول مسیر اینجا سطل های زباله زیادی وجود دارد. یک نقطه سایه خوب پیدا کردم و خط خطی کردم. کمی چرخ دنده ها را به هم زدم تا زمانی که دنده ای را پیدا کردم که مرا به هدفم رساند و بیشتر در 8 دقیقه در هدف و 2 دقیقه آسان قرار گرفت. تمرینات حاصل از تمرینات شما اغلب در زندگی واقعی یافت می شود. کلاه و کلاه با طرح ها و ساخت های مختلف نیز موجود است. با شرکت در کلاس‌ها، رویدادها، فعالیت‌ها و استفاده از امکانات و تجهیزات استودیو، از طرف خود، وارثان، نمایندگان شخصی و/یا مأموران خود تصدیق می‌کنید که خطرات و خطرات ذاتی خاصی در ماهیت سخت کلاس‌های Digme وجود دارد. من طبق دستور از آن استفاده می کنم. اگرچه ممکن است 5K در حال حاضر غیرممکن به نظر برسد، هنگامی که شروع به دویدن می کنید، بدن شما به سرعت سازگار می شود و پیشرفت می کند. آنها ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد آسیب های ورزشی مختلف و راه های پیشگیری از آنها، روش های معمول ورزش، قوانین رژیم غذایی، بدنسازی و روش هایی برای غلبه بر چربی بدن و کاهش استرس و فشار باشند. ایجاد انگیزه برای یک مربی تناسب اندام شخصی به فرد کمک می کند از راه های مختلفی مانند سطح کلسترول اصلی و خطرات نارسایی قلبی را کاهش دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد