چه زمانی وبلاگ مورد علاقه شما (البته بعد از وبلاگ من) به روز می شود؟

روز سه‌شنبه یک دوی 6 کیلومتری و 43 دقیقه‌ای انجام شد که بسیار سنگین و کند بود. وقتی دوباره روی عرشه پیاده شدم احساس سنگینی کردم. یک نجات غریق چندین بار آنها را دیده بود و می خواست بداند آنها را از کجا آورده ام. نمی دانم عمق آب چقدر بود، اما کف آن را لمس نکردم. من همیشه دوست داشتم در آب باشم. بودن در آب برای پاهای من و به طور کلی برای من یک دنیا خوب بود. کشش خوب پس از آن، با مقداری هسته. آیا یک لیست طولانی را دوست دارید زیرا به راحتی می توانید ببینید که چه زمانی وبلاگ مورد علاقه شما (البته بعد از وبلاگ من) به روز می شود؟ احتمالاً هرگز آن را با جست‌وجو پیدا نخواهیم کرد، و فقط زمانی که مردم برای بردن ما به خانه سالمندان و همه چیزهای منسوخ ما را به زباله‌دانی می‌برند، دوباره نور روز را می‌بیند. می‌توانید آخرین 25 مورد نشان داده شده را ببینید، و اگر روی دکمه کوچک نمایش همه کلیک کنید، موارد بیشتری ظاهر می‌شوند. بنابراین یک بار دیگر بر روی مربی، برای آنچه که معلوم شد یک تمرین نسبتا قوی است. اگر به دنبال نتایج طولانی مدت هستید، گرم کردن بدن یک معیار بسیار مهم در هر نوع تمرینی است. شدت استفاده نیز به تجربه تمرینی فرد بستگی دارد. هر دو بخش مساوی از آموزش هستند و به شما کمک می کنند تا بهترین برنامه را به طور خاص برای شما ارائه دهید. شما می توانید تجهیزات تناسب اندام گرین ویل جدید یا دست دوم را خریداری کنید زیرا در کمال تعجب، هر دو ابزار قدیمی و جدید می توانند به تناسب اندام شما کمک کنند. یک مربی کارآمد می تواند در این زمینه به شما کمک کند و برنامه دقیق تناسب اندام را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام من در حال بازگشت است، بنابراین حتی در استخر 50 متری آنقدر سرعتم کم نمی شود. حتی کلاس رقص امشب، سوئینگ، کوییک استپ و والس خیلی آنها را آزار ندادند، و این یک ترکیب قاتل برای زانوها است. برای یک کلاس آشپزی سالم ثبت نام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد