یکی از اشتباهات رایجی که مبتدیان مرتکب می شوند

ممکن است فکر کنید که کارهای زیادی انجام می دهید، اما هنوز نمی توانید وزن قابل توجهی را کم کنید. بنابراین به جای تمرینات معمولی با ابزارهای سنگین و یک محیط ورزشی معمولی، جایگزین های دیگری نیز برای فکر کردن به حفظ سلامت و تناسب اندام همیشه دارید. بدون شک بیشتر در مورد موضوع فکر خواهم کرد. موضوع امروز وبلاگ Pierini Fitness مربوط به شغل است و تحت تأثیر نمایش اخیر جاستین با سگ و اسب در مورد کارش قرار گرفته است. انجام 4 دقیقه کار با شدت بالا بهتر از 60 دقیقه دویدن است! یکی از اشتباهات رایجی که مبتدیان مرتکب می شوند شروع تمرین در سطوح با شدت بالاتر است. روزهای دیگر کمی آهسته‌تر هستند و من نمی‌دانم که آیا می‌خواهم به طور جدی به بررسی برخی از پروژه‌های در حال انجام خود بپردازم یا پروژه جدیدی را شروع کنم. این اعداد مربوط به من است. اما اعداد تنها چیز نیستند. اعداد پیشرفت یا فقدان آن را اندازه گیری می کنند. دو فرد صمیمی و دوست داشتنی به دلیل عدم ارتباط کامل در درون خود می توانند حال و هوای ضعیفی داشته باشند. بسیاری از حرفه ها وجود دارند که در صورت نداشتن مدرک تحصیلی، می توانید از پایین به سمت بالا حرکت کنید و احتمالاً یک روز رئیس شوید. همانطور که گفتم، من برای یک سواری طولانی و ثابت کمی در فضای اصلی بودم، که قرار نیست در RtN کار کند. من قصد داشتم یک قرارداد کوتاه مدت پاره وقت ببندم، اما می دانستم که این کار دیوانه وار مشغول خواهد بود. 5 خیلی کوتاه بود! امروزه برای افراد ضروری است که خود را به برخی از فعالیت های بدنی مانند دویدن، دویدن، پیلاتس، زومبا و سایر فعالیت های قلبی عروقی بپردازند. اگر دیگران سریعتر یا کندتر باشند، برای من هیچ معنایی ندارد، اصلاً چیزی نیست. 1500 به طور قابل توجهی سخت تر از تردمیل های تخفیف دار هستند و بسته های ورزشی و انحرافی بهتری نیز دارند. من به طور دوره ای در مورد کلمات کلیدی خود و روند اطراف آنها فکر کرده ام. من در کلمات کلیدی خود کاملاً سازگار نیستم، اما طبق گفته آنها محبوب ترین موضوع من یوکان است. سوالی که در اینجا مطرح می شود حوزه اصلی مورد علاقه شما در مورد سلامتی است یا اینکه دقیقاً نیازهای تناسب اندام شما چیست. قابل تکرار است، بنابراین می‌توانم آن را با ماه گذشته یا ماه آینده که در آن نزدیک است مقایسه کنم. می‌توانید با کد BenderFitness در هنگام تسویه‌حساب، 15 درصد تخفیف برای خرید خود دریافت کنید. سپس، باید برنامه تمرینی تناسب اندام خود را تنظیم کنم

تجهیزات مدرن برای استفاده ایمن تر و راحت تر هستند

تجهیزات مدرن برای استفاده ایمن تر و راحت تر هستند، بنابراین ممکن است بخواهید آن را نیز در نظر بگیرید. در هر زمانی از روز، نه فقط در ساعت شلوغی، احمق هایی در جاده ها وجود دارند. در پایان مطالعه به طور میانگین 14 درصد افزایش ظرفیت هوازی داشت. در یکی از مطالعات تاباتا، مردان به مدت 6 هفته به مدت 5 روز در هفته تمرینات تاباتا (دوچرخه ورزشی) را انجام دادند. بعضی روزها واقعاً شلوغ هستند و به نظر می رسد من به سختی وقت دارم دماغم را باد کنم. وقتی از کاربران قدیمی AccuWeather برای اندروید بوده‌اید، آخرین به‌روزرسانی تجربه جدیدتر و غنی‌تر خواهد بود. فروشنده مطمئناً هزینه بیشتری را برای تأمین مالی خودرو از شما دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال، امروز بیش از 20 دقیقه، من 3.25 K با ضربان قلب 140 ضربه در دقیقه یا کمی بیشتر دویدم. با این حال، می توانید آن سیستم را کمی فریب دهید. با این حال، طبق ACSM، انجام هر سه سطح تست تناسب اندام نامناسب نیست، زیرا اطلاعات به دست آمده از هر سه مرحله غربالگری در واقع می تواند ایمنی و اثربخشی نسخه ورزشی شما را افزایش دهد.


نکته مهم این است که با اهدافی شروع کنید که با آنها راحت هستید و می توانید به آنها برسید. بنابراین، بسیار ضروری است که بهترین انتخاب را داشته باشید که مطابق با استانداردهای تناسب اندام شما باشد و بتواند به شما در دستیابی سریع به اهدافتان کمک کند. با این کار شما همچنین قادر خواهید بود برنامه های نتیجه گرا با اهداف چالش برانگیز اما دست یافتنی ایجاد کنید. برخی از عکس ها حذف می شوند، تعداد بیشتری اضافه می شوند. اساساً هنگامی که موسیقی مورد علاقه خود را در نمایش دارید و گروهی از افراد مشابه که دوست دارند با قلب خود برقصند، لذت بیشتری دارد. اگر آسیب قبلی به زانو دارید، پزشک ممکن است به شما یک بریس توانبخشی بدهد تا فعالیت خاصی را محدود کنید. تجهیزات مورد استفاده باید به روز باشد تا مشتری تجربه نهایی را داشته باشد. مک کوبری به سرعت اشاره می کند که تفاوت زیادی بین لاغر بودن و لاغر بودن طبیعی وجود دارد. هنوز زمان خوبی برای رفتن به کاستکو را مشخص نکرده ام.


اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید

آنقدر زود تمام می کنید که هنوز یک روز کامل برای لذت بردن از انجام کارهای دیگر دارید. اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید، که بیشتر ما مستعد انجام آن هستیم زیرا فناوری موانع فیزیکی کار ما را از بین می برد، ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهید. من فکر می کنم به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهم. این شامل برنامه های تمرینی مختلف برای ماراتن های نیمه و کامل است، بسته به نوع دونده ای که هستید. تمرین کالیستنیکس یک روش آموزشی ارزشمند، موثر و کارآمد است. هزینه ای که برای همه مهم است، به خصوص برای کسانی که توانایی خرید تجهیزات ورزشی پیشرفته را ندارند. شبکه های انجمن، ابزارها یا مربیانی که می توانند به شما در توسعه کسب و کار خانگی خود کمک کنند، در مراحل اولیه کسب و کار شما ضروری هستند. اگر قصد خرید تجهیزات تناسب اندام بزرگ مانند سالن بدنسازی خانگی یا تردمیل را دارید، به جای توجه به فضای موجود، بهتر است فضا را با نوار اندازه گیری کنید. من پیراهن های باکیفیت می خرم، اما برخی از آنها مدت زیادی است که دارم. این کاملا طبیعی است که مردم خودروها را از طریق مالی خریداری کنند. در اینجا دلیل است. اول، شما باید یکی از اولین افرادی باشید که دوره را قبل از شلختگی اجرا می کند. و چرا دکمه‌ها از چیزی که به یاد می‌آورم راحت‌تر هستند. مردم معمولاً وقتی روی مبل یا جلوی مانیتور قرار می گیرید چاق شما را مسخره نمی کنند. افزایش متابولیسم خود چندین بار در طول روز باعث چربی سوزی بیشتر می شود. این برای من به یک تجربه معمول صبحگاهی تبدیل شده است که نسبت به دهه‌های قبل برجسته‌تر است. این یک سال کامل برنامه های آموزشی بوت کمپ است که برای شما انجام شده است! خانمی 32 ساله هستم که 4-5 بار در هفته ورزش می کنم (تمرینات قلبی و قدرتی). در Nintendo Wii یک مربی شخصی دریافت می‌کنید که در مورد انعطاف‌پذیری، تمرینات قدرتی و تناسب اندام قلبی به شما آموزش می‌دهد. 2. یک دفترچه یادداشت تناسب اندام داشته باشید. تیم شما تعیین کننده ترین عامل کسب و کار شما است، بنابراین آنها را به خوبی آموزش دهید و راضی نگه دارید. و از آنجایی که مجبور نخواهید بود به خودتان فشار بیاورید یا بیشتر کار کنید، این کار باعث ایجاد یک مزاحمت جانبی عالی برای شما خواهد شد. به شما کمک می کند خوب زندگی کنید و تلاش های خود را به دست آورید. چگونه کار می کند؟

از دست دادن چربی بیشتر با سوزاندن کالری بیشتر

من برای این کار زیاد کار نمی کردم و از آن لذت می بردم. به علاوه، آرامش و لذت بردن از زندگی. خارج از خانه تابستان است و با این حال با یک چیز و چیز دیگر، من زیاد آنجا نیستم. وزنم زیاد تغییر نکرده او چیزهای زیادی را بر اساس وزن بدن شما تعیین می کند، مانند مصرف مقدار معینی از کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. من خیلی خسته بودم، اما کارهای زیادی برای انجام دادن داشتم. خرید کامل آن به معنای چیزهای زیادی برای پیگیری است، و برای یک بار هم که شده کالری شمارش نمی شود. ای کاش درست بود، اما همانطور که قبلاً گفتم، از دست دادن چربی بیشتر با سوزاندن کالری بیشتری نسبت به مصرف روزانه شما مرتبط است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن ضد آب بودن آن‌ها است، بنابراین می‌توانید از پوشیدنی‌ها برای بررسی ضربان نبض و کالری‌های خود حتی زمانی که در حال شنا هستید استفاده کنید. با وجود اینکه باید به کتابخانه برگردد، من به طور جدی در حال بررسی خرید آن برای مرجع مداوم هستم. من قبلاً عاشق دریافت نامه های کاغذی، حتی صورت حساب ها بودم. یک مقاله امتحانی در Cognitive Neuroscience گزارش می دهد که خوردن کمتر ممکن است برای برخی افراد آسان تر باشد. اشتراک‌گذاری در جامعه به افراد انگیزه می‌دهد تا به طور منظم به برنامه‌های تمرینی و رژیمی پایبند باشند و کارایی رژیم‌های تناسب اندام آنها را در درازمدت افزایش می‌دهد. برای مدتی دختری که با او در مسیر مشترک بودم مرا پیش کشید، سپس یک بار به انگشتان پایم ضربه زد. کنار دیوار مکث کردم، سپس او را برای چند دور به خدمت گرفتم. در حالی که چند مثال ارائه شده است، اما پر از نامگذاری نیست. چندین مکالمه طولانی و کمی عجیب در توییتر وجود داشته است. تصمیم گرفتم به هر حال می‌خواهم یک لپ‌تاپ بگیرم، و بیشتر تصمیم به Mac Air گرفته‌ام. Air جدید با نسخه‌ای از سیستم‌عامل جدیدتر از iMac من عرضه می‌شود، بنابراین من نمی‌توانم اطلاعات پشتیبان را از iMac خود منتقل کنم و آماده باشم. شاید من به یک تعطیلات داده دیجیتال نیاز دارم. من مطمئناً باید با کفش های بهتر برای دوره بعدی تمرین کنم و نباید تا آخرین لحظه منتظر بمانم تا برای آن تمرین کنم. به غیر از اینها، سعی می کنم به آخرین ایمیل چتی که داشتم فکر کنم. قرار ملاقات با دکتر در هفته گذشته رقمی را تولید کرد که کمی بالاتر از آن چیزی بود که من با آن راحت هستم. چیزهای تناسب اندام، چیزهای نوشتن، کمی چیزهای سیاسی، و هر اتفاقی که برای سرگرم کردن من رخ می دهد. این نوع محیط نه تنها تجهیزات مناسبی را برای کمک به روال تناسب اندام شما فراهم می کند، بلکه باعث ایجاد انگیزه، تشویق و سرگرمی نیز می شود. یوگا: از بین تمام انواع تمرینات، این تمرین قدیمی ترین و قدیمی ترین نوع آن است. هنوز در حال تلاش برای کشف چیزی در کتاب فعلی است و ایده‌های مربوط به یک رمان جدید را مسدود می‌کند. بنابراین اگر ایده جدیدی دارید که دوست دارید به یک خانه خوب بدهید، در نظرات بگذارید.

فرسودگی شغلی

من کاملاً متوجه هستم که برای برخی افراد این یک انتخاب نیست، بلکه نتیجه رویدادهایی است که خارج از کنترل آنهاست. گاهی اوقات نتیجه فرسودگی شغلی و گاهی اوقات نتیجه بی حالی است. نگه داشتن یک مجله. نه فقط اعداد سرد، بلکه احساس شما. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) توصیه می کند که زنان باردار حداقل 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​در هفته انجام دهند. زندگی برای همه از بچه ها، مردها گرفته تا زن ها شلوغ است. بنابراین برای زندگی روزمره بسیار ضروری است. من کاملاً متقاعد هستم که یک زندگی فعال بهتر از یک زندگی غیر فعال است. در حین انجام هر مرحله، شخص عشق را با بدن خود احساس می کند. یکی از انتخاب های من نوشیدن شراب است. مثل یک شراب خوب یا خورش در حال جوشیدن عالی است. این چیزی است که در مورد وقتی کلمات با هم برخورد می کنند عالی است. بسیاری از کلمات فقط 5 تا 7 حرف دارند. فقط 26 حرف در انگلیسی وجود دارد. مطمئن شوید که یک مربی تناسب اندام معتبر استخدام می کنید. برخی از عبارات شما را مجبور می‌کند تا نفسی تازه کنید و باید به عقب برگردید و دوباره آنها را بخوانید. با این حال، به عقب برگشتم و این تمرین 20 دقیقه ای عالی را پیدا کردم که می خواستم آن را تکرار کنم. پلاتوهای تمرینی و تناسب اندام حداقل ناامید کننده هستند، اما خوشبختانه، اگر برنامه بازی خوبی در ذهن دارید، می توانید به سرعت از آنها عبور کنید و به نتایجی که دنبال می کنید برگردید. با اطمینان می توانم بگویم که در طول دو دوره تمرین ماراتن، هیچ یک از این کارها را انجام ندادم. بعضی روزها می توانم در حالی که بدنم می دود آرام باشم و به چیزهای دیگر فکر کنم. من پست‌های وبلاگ زیادی در استخر نوشته‌ام، اما پیشرفت‌های جدیدی در حین شنا به دست آمده است. بنابراین از آنجایی که شما می توانید در حین استفاده از مناطق خاص کشف کنید، به این معنی است که یک معلم تهویه مطبوع منچستر می تواند به راحتی یک قطعه را در ذهن چندین نفر از مشتریان خود ترکیب کند. خوشحال میشم هر جوری که بتونم کمکت کنم! چندین نکته در مورد رژیم غذایی و تناسب اندام که به صورت آنلاین ذکر شده اند ممکن است به روشی به شما کمک نکنند که اطلاعات را از ردیاب تناسب اندام به دست آورید. بهترین ردیاب تناسب اندام برای نظارت بر فعالیت ها ساخته شده است. مطمئناً من در این راه کمکی به مطالب برجسته وبلاگ از هفت وبلاگ نویس مهمان مرد میانسال داشته ام. آن‌ها پادکست‌ها، کتاب‌ها و مربی‌گری را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند. امروز، ما قصد داریم در مورد 5 بهترین آساناهای یوگا برای بهبود انعطاف پذیری خود در خانه به شما بگوییم. کار کردن با یک مربی تناسب اندام که تمرین را به خانه شما می آورد، فواید زیادی دارد. فراموش نکنید که از BenderFitness به عنوان کد کوپن خود برای 15٪ تخفیف اضافی هنگام پرداخت استفاده کنید. دویدن 2K چهار بار در هفته و فکر کردن که می توانستید بیشتر انجام دهید، دنیایی بهتر از دویدن 8K یک بار در هفته است که شما را از بین می برد. بله، چند سال پیش، پیوستن به یک مرکز تناسب اندام آدلاید می توانست یک فرورفتگی کوچک در جیب شما ایجاد کند، اما زمانه خیلی تغییر کرده است. این امکانات در دوران مدرن بسیار مهم شده است.