تناسب اندام نیاز به تفکر واقع بینانه دارد.

باب با سال ها تخصص، بینش و سابقه اثبات شده خود در دستیابی به نتایج، آنچه را که بیشتر از همه در مورد NEOU دوست دارد و اینکه چگونه به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام کمک می کند را به اشتراک می گذارد. وقتی راهی برای خلاصی از بهانه‌ها پیدا کردید، تناسب اندام خواهید شد. تناسب اندام نیاز به تفکر واقع بینانه دارد. اما داره بهتر میشه و، آنها اغلب موفق می‌شوند توجه بی‌نظیر ما را جلب کنند، زیرا، شاید، ما اعتراف می‌کنیم و فکر می‌کنیم، ممکن است راهی بهتر از نحوه انجام آن وجود داشته باشد. داشت Downward Dog را انجام می‌داد و به حالت کششی تبدیل می‌شد که در آن بازوهایتان شانه‌هایتان را بالا می‌برند در حالی که باسنتان روی تشک می‌ماند. کشش خوب پس از آن، با مقداری هسته. مقداری تخته را برای اندازه گیری خوب انجام داد، چندین بار از جلو به سمت دیگر، به جلو به سمت دیگر حرکت کرد. آنقدر طولانی، شاید یک دقیقه در کل پلانک نکردم، اما احساس قوی و پایداری داشت. به عنوان مثال، یک مرد 71 ساله با 70 درصد ضربان در دقیقه 104 هنگام ورزش قلب است. مدت کوتاهی پس از آن، نزدیک بالای تپه، مانیتور قلبم را چک کردم و گفت: 160 یا 93 درصد حداکثر ضربان قلب. من همچنین روتین های تمرین چربی سوزی را در بسیاری از دستگاه های کاردیو امتحان کرده ام، اما ضربان قلب من همچنان بسیار بالاتر از ضربان قلب هدف چربی سوز است. من از دستگاه ضربان سنج استفاده می کنم و هفته ای چند بار تمرینات اینتروال کاردیو (تمرین اینتروال با شدت بالا) انجام می دهم. من دوست دارم از آنها در دوچرخه سواری های طولانی ترم، همراه با نوشیدنی انرژی زای خانگی استفاده کنم. با این حال، سلامتی آزادی را به ارمغان می‌آورد که کمتر کسی آن را درک می‌کند تا زمانی که دیگر آن را نداشته باشد. شیک بودن بیشتر اوقات فقط با افرادی مرتبط است که اندام باریکی دارند. هیچ چیز به اندازه یک محیط زیبا، وقت بیرون از خانه را به یک مهمانی تبدیل نمی کند. در مقایسه با تمرینات دوچرخه سواری در زمستان، این بسیار سبک است، اما در مقایسه با آنچه در هفته گذشته انجام داده ام، زمان بسیار خوبی است. من فکر کردم که ما در 12 K یا بیشتر هستیم، و از شنیدن تلفن 14 k تعجب کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد