اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید

آنقدر زود تمام می کنید که هنوز یک روز کامل برای لذت بردن از انجام کارهای دیگر دارید. اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید، که بیشتر ما مستعد انجام آن هستیم زیرا فناوری موانع فیزیکی کار ما را از بین می برد، ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهید. من فکر می کنم به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهم. این شامل برنامه های تمرینی مختلف برای ماراتن های نیمه و کامل است، بسته به نوع دونده ای که هستید. تمرین کالیستنیکس یک روش آموزشی ارزشمند، موثر و کارآمد است. هزینه ای که برای همه مهم است، به خصوص برای کسانی که توانایی خرید تجهیزات ورزشی پیشرفته را ندارند. شبکه های انجمن، ابزارها یا مربیانی که می توانند به شما در توسعه کسب و کار خانگی خود کمک کنند، در مراحل اولیه کسب و کار شما ضروری هستند. اگر قصد خرید تجهیزات تناسب اندام بزرگ مانند سالن بدنسازی خانگی یا تردمیل را دارید، به جای توجه به فضای موجود، بهتر است فضا را با نوار اندازه گیری کنید. من پیراهن های باکیفیت می خرم، اما برخی از آنها مدت زیادی است که دارم. این کاملا طبیعی است که مردم خودروها را از طریق مالی خریداری کنند. در اینجا دلیل است. اول، شما باید یکی از اولین افرادی باشید که دوره را قبل از شلختگی اجرا می کند. و چرا دکمه‌ها از چیزی که به یاد می‌آورم راحت‌تر هستند. مردم معمولاً وقتی روی مبل یا جلوی مانیتور قرار می گیرید چاق شما را مسخره نمی کنند. افزایش متابولیسم خود چندین بار در طول روز باعث چربی سوزی بیشتر می شود. این برای من به یک تجربه معمول صبحگاهی تبدیل شده است که نسبت به دهه‌های قبل برجسته‌تر است. این یک سال کامل برنامه های آموزشی بوت کمپ است که برای شما انجام شده است! خانمی 32 ساله هستم که 4-5 بار در هفته ورزش می کنم (تمرینات قلبی و قدرتی). در Nintendo Wii یک مربی شخصی دریافت می‌کنید که در مورد انعطاف‌پذیری، تمرینات قدرتی و تناسب اندام قلبی به شما آموزش می‌دهد. 2. یک دفترچه یادداشت تناسب اندام داشته باشید. تیم شما تعیین کننده ترین عامل کسب و کار شما است، بنابراین آنها را به خوبی آموزش دهید و راضی نگه دارید. و از آنجایی که مجبور نخواهید بود به خودتان فشار بیاورید یا بیشتر کار کنید، این کار باعث ایجاد یک مزاحمت جانبی عالی برای شما خواهد شد. به شما کمک می کند خوب زندگی کنید و تلاش های خود را به دست آورید. چگونه کار می کند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد