یکی از اشتباهات رایجی که مبتدیان مرتکب می شوند

ممکن است فکر کنید که کارهای زیادی انجام می دهید، اما هنوز نمی توانید وزن قابل توجهی را کم کنید. بنابراین به جای تمرینات معمولی با ابزارهای سنگین و یک محیط ورزشی معمولی، جایگزین های دیگری نیز برای فکر کردن به حفظ سلامت و تناسب اندام همیشه دارید. بدون شک بیشتر در مورد موضوع فکر خواهم کرد. موضوع امروز وبلاگ Pierini Fitness مربوط به شغل است و تحت تأثیر نمایش اخیر جاستین با سگ و اسب در مورد کارش قرار گرفته است. انجام 4 دقیقه کار با شدت بالا بهتر از 60 دقیقه دویدن است! یکی از اشتباهات رایجی که مبتدیان مرتکب می شوند شروع تمرین در سطوح با شدت بالاتر است. روزهای دیگر کمی آهسته‌تر هستند و من نمی‌دانم که آیا می‌خواهم به طور جدی به بررسی برخی از پروژه‌های در حال انجام خود بپردازم یا پروژه جدیدی را شروع کنم. این اعداد مربوط به من است. اما اعداد تنها چیز نیستند. اعداد پیشرفت یا فقدان آن را اندازه گیری می کنند. دو فرد صمیمی و دوست داشتنی به دلیل عدم ارتباط کامل در درون خود می توانند حال و هوای ضعیفی داشته باشند. بسیاری از حرفه ها وجود دارند که در صورت نداشتن مدرک تحصیلی، می توانید از پایین به سمت بالا حرکت کنید و احتمالاً یک روز رئیس شوید. همانطور که گفتم، من برای یک سواری طولانی و ثابت کمی در فضای اصلی بودم، که قرار نیست در RtN کار کند. من قصد داشتم یک قرارداد کوتاه مدت پاره وقت ببندم، اما می دانستم که این کار دیوانه وار مشغول خواهد بود. 5 خیلی کوتاه بود! امروزه برای افراد ضروری است که خود را به برخی از فعالیت های بدنی مانند دویدن، دویدن، پیلاتس، زومبا و سایر فعالیت های قلبی عروقی بپردازند. اگر دیگران سریعتر یا کندتر باشند، برای من هیچ معنایی ندارد، اصلاً چیزی نیست. 1500 به طور قابل توجهی سخت تر از تردمیل های تخفیف دار هستند و بسته های ورزشی و انحرافی بهتری نیز دارند. من به طور دوره ای در مورد کلمات کلیدی خود و روند اطراف آنها فکر کرده ام. من در کلمات کلیدی خود کاملاً سازگار نیستم، اما طبق گفته آنها محبوب ترین موضوع من یوکان است. سوالی که در اینجا مطرح می شود حوزه اصلی مورد علاقه شما در مورد سلامتی است یا اینکه دقیقاً نیازهای تناسب اندام شما چیست. قابل تکرار است، بنابراین می‌توانم آن را با ماه گذشته یا ماه آینده که در آن نزدیک است مقایسه کنم. می‌توانید با کد BenderFitness در هنگام تسویه‌حساب، 15 درصد تخفیف برای خرید خود دریافت کنید. سپس، باید برنامه تمرینی تناسب اندام خود را تنظیم کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد