پارگی مینیسک


او مرا به یک پزشک ورزشی ارجاع داد که فکر می کرد ممکن است پارگی مینیسک داشته باشم، بنابراین ما با MRI و 5 ماه منتظر ماندیم تا او را ببینیم. MRI در ژوئیه 2015 نشان داد که من اشک ندارم، اما کندرومالاسی کشکک دارم. بیشتر دویدن زانوهایم درد می کرد، اما مهم نبود، گیر کرده بودم! باید متوقف می‌شدم، اما نشد. ما چند ویتامین و مواد معدنی داریم. من هنوز از درد و شکستی که در چند سال گذشته داشتم ترس زیادی دارم. اگرچه، اپلیکیشن‌های موبایل اکنون به ما اجازه می‌دهند کارهای زیادی را انجام دهیم، اما به ما به عنوان راهنمای تناسب اندام نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود که بدویم، قوی شویم، غذاهای سالم داشته باشیم و به دنیا متصل شویم. من مدت کوتاهی پس از آن پسر دومم را باردار شدم و فکر می‌کردم تناسب اندام و دویدن را حفظ کنم. من در 20 دقیقه به 22X رسیدم که تقریباً طبیعی است. با این حال، اینجا جایی است که من بزرگترین تکه پای فروتنی را که تا به حال داشته ام به دست آورده ام. با این حال، محدود کردن پروتئین های حیوانی به مرغ و غذاهای دریایی منوی غذایی را خوب و لاغر نگه می دارد. با نگاهی به گذشته، اکنون متوجه می شوم که این ورزش چقدر من را قوی کرده است - شمشیربازی به قدرت پا بستگی دارد. شروع کردم به انجام آنچه که فکر می کردم تمرینات کاردیو و قدرتی خوب بود. من دویدن را در بهار سال 2009 برای تکمیل شمشیربازی شروع کردم و به سرعت عاشق آن شدم. اینجا بود که همه چیز از نظر فیزیکی برای من از هم پاشید و اعتماد به نفسم از بین رفت. اشتباه نکنید، من عاشق مادر شدن هستم، اما به غیر از مراقبت از بچه ها، باید چیز دیگری در زندگی ام داشته باشم. این من را به سال 2014 رساند. من رویاها و اهداف زیادی داشتم - هدف نهایی مرد آهنی بود. اهداف شما هر چه که باشند، تناسب اندام یا موارد دیگر، می توانید به آنها برسید. قدم بزرگی برداشتم و برای یک کلاس تناسب اندام ثبت نام کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد