شاخص عملکرد مغز

سپس آنها می توانند با شاخص عملکرد مغز، میزان نزدیکی آنها به وضعیت انیشتین را دنبال کنند. کسانی که در مورد چارلز اطلس خوب مطالعه می کنند، احتمالاً در این مقاله چیز جدیدی نخواهند یافت، اما کسانی که اطلاعات کمی در مورد او دارند، آن را یک مطالعه مقدماتی خوب می دانند. افراد خالص ورزش فقط با وزن بدن (و گاهی اوقات افراطی ها) متقاعد شده اند که چارلز اطلس وزنه بلند نکرده است در حالی که سایر علاقه مندان به تناسب اندام استدلال می کنند که او این کار را انجام داده است. توصیه چارلز اطلس این بود که پاک زندگی کنید و تمیز فکر کنید و به نمایش های بورلسک نروید. فکر کردن به سفر تناسب اندام مرد میانسالی من یک عمل لذت بخش از هیچ است. به زودی پس از آن، متوجه شدم که نوشتن انعکاسی مرد میانسال چیزی لذت بخش تر از ارسال یک مجله آموزشی از "این و آن" تمرینات من است، بنابراین از ارسال جزئیات تمرین خودداری کردم. در مورد چیزی کمی واقعی تر و جدی تر چیست؟ این پایان تمرین کوچک 3×18 برای من بسیار خوب بود، زیرا تا این اواخر تمرینات قلبی زیادی انجام نداده ام. ما بحث کردیم که چگونه در این سن در زندگی ما، در مقایسه با همسالان خود در صدک بالایی از تناسب اندام لازم نیست. در یک مطالعه توسط مجله فیزیولوژی کاربردی بیان شده است، در واقع، یک جهش کوتاه در فعالیت های نیرومند، کالری زیادی را بیش از 36 درصد چربی می سوزاند. با این حال، من هرگز بیش از چهار روز در هفته را توصیه نکرده ام. در نتیجه انرژی بیشتر، پایبندی بیشتر به برنامه شما باعث تغییر خروجی های هورمونی می شود. از طریق برنامه تناسب اندام شما قادر خواهید بود به اهداف تناسب اندام خود برسید. فرانسی که با او بسیار صمیمی شده ام و سوزان و جوآن که در ماه نوامبر وقتی از لس آنجلس دیدن خواهند کرد، خواهم دید. اگر راهنمایی و دانش کافی داشته باشید، انتخاب تجهیزات ورزشی خسته کننده نیست. سعی کنید تجربه آنها را در مورد تجهیزات بدانید و بعد از آن قضاوت کنید. اگر یک درخواست نقد معمولی ارسال می کنید، مطمئن شوید که دستورالعمل ها را برای گنجاندن جزئیات کافی دنبال می کنید. این افراد که بت می شوند، مردم عادی را تشویق می کنند که نه تنها برای سالم شدن، بلکه برای لاغر شدن نیز برنامه های غذایی را در پیش بگیرند. این باعث صرفه جویی در زمان، پول می شود و فروشندگان را قادر می سازد تا تبلیغات طبقه بندی شده رایگان را در حالی که در خانه، ماشین یا محل کار هستند ارسال کنند. من هنوز هم به همین دلیل تا به امروز می ترسم بیمار باشم. من معتقدم که مقصر روزی بود که بارها را دوباره به تمریناتم وارد کردم و از جایگذاری دستی بیشتر از حد معمول استفاده کردم. برای مبارزه با این استرس مزمن، هر روز زمانی را برای خود اختصاص دهید. من این را مدل It می نامم - حروف بزرگ I مخفف INTENSITY است در حالی که حروف کوچک t نشان دهنده تمرینات کوتاه مدت (زمان) است. همانطور که همیشه ترجیح می دادم برای کار به جای دیگری بروم، در مورد تمرینات تناسب اندام من نیز چنین بوده است. من همیشه در برابر آن مقاومت کرده ام، زیرا به توانایی خود برای بهره وری در محیط خانه شک داشتم و ترجیح دادم به جای کار به جای دیگری بروم. خانه ای که من در آن زندگی می کنم یک دفتر کار عالی در خانه خواهد بود. تناسب اندام Pierini تمرکز خود را با نوشتن مطالبی با مضمون بازتاب های مرد میانسال درباره زندگی و مردن، پیر شدن زیبا و تلاش برای داشتن یک زندگی خوب و صادقانه متمرکز می کند. در یکی از اولین و مورد علاقه‌ام در وبلاگ Pierini Fitness، نوشتم که هر مردی که در آینه نگاه می‌کند، یک نوجوان 16 ساله را می‌بیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد