از یک مربی نخواهید برنامه ای برای شما ایجاد کند که آن را به تنهایی انجام دهید؟

بسیار سرگرم کننده تر از استخر. این بدان معناست که ماه‌ها دیگر هیچ نتیجه‌ای نمی‌بینید، از اینجا به بعد همه نتایج ثابت هستند! اما اگر خارج از محدوده قیمتی شماست، یا از قبل یک پایه تناسب اندام/زمین پشتی محکم دارید، پس چرا از یک مربی نخواهید برنامه ای برای شما ایجاد کند که آن را به تنهایی انجام دهید؟ در برخی موارد، یک برنامه انستیتوی تناسب اندام آموزش شخصی، فارغ التحصیلان را واجد شرایط شرکت در آزمون NSCA-CPT (مربی شخصی گواهی شده) می کند که به مربیان شخصی اجازه می دهد تا در حوزه فعالیت خود گواهینامه ملی دریافت کنند. هک، بسیاری از مربیان برنامه های طراحی شده سفارشی و آموزش شخصی آنلاین را ارائه می دهند. اما، درست مانند داستان بالا، گاهی اوقات درخواست کمک می‌تواند ما را بسیار سریع‌تر و با استرس، سردرد و زمان تلف‌شده کمتر به جایی که باید برسیم، برساند! مراسم عبادت سنتی لاتین را درست مانند کلیسایی که در ساکرامنتو شرکت کردیم، سنت استفان اولین شهید ارائه می دهد. 2×2 دقیقه با سرعت 5:28، HR در 146 بار اول، 143 بار دوم. تا دیدار بعد مراقب خودت باش! اگر بتوانید خود را از نظر ذهنی و جسمی به حد مطلق خود در طول تمرینات خود فشار دهید و آن را رها نکنید، آنگاه خواهید توانست آن شدت و تمرکز را وارد زندگی روزمره خود کنید! هر مربی شخصی خوب می تواند به شما یاد دهد که چگونه تا آخر عمر سالم و تناسب اندام بمانید. آن‌ها می‌توانند به شما یاد دهند که چگونه با تجهیزات کم یا بدون تجهیزات، یک تمرین شگفت‌انگیز داشته باشید، و چگونه به طور مداوم سطح تناسب اندام خود را تا آخر عمر افزایش دهید. غم انگیزترین چیز این است که همه این مسائل را می توان با کمک کمی حل کرد یا از آن جلوگیری کرد! این به این دلیل است که اکثر ما در یک زمان جهنمی داریم (بیشتر ما بچه ها) در مسیری که به هر جایی که می رویم کمی کمک می خواهیم. من مطمئن هستم که این برای اکثر مردم بیشتر از کمی آشنا به نظر می رسد! تنها چیزی که مانع استفاده اکثریت افراد از مزایای تمرین با وزنه می شود یک چیز ساده است، عدم آگاهی. فقط یکی از توصیفات مشتریان راضی را بخوانید! یک مربی عالی با مهارت بالا که دارای مشتریان موفق/خوشحال است را دریافت کنید و آموزش ببینید. من عاشق این هستم که چگونه آنها یک ابزار تهویه کامل بدن هستند، من عاشق تماشای مشتریانی هستم که محدودیت های خود را با تعداد بی پایانی از آنها پشت سر می گذارند، و من دوست دارم که چقدر به راحتی برای هر کسی مقیاس پذیر هستند. تمرینات با وزن بدن را می توان برای به دست آوردن قدرت، از دست دادن چربی بدن، افزایش توده عضلانی بدون چربی، افزایش متابولیسم، بازیابی/حفظ تحرک و انعطاف پذیری، بهبود تعادل و هماهنگی، و همچنین تقویت توانایی و آمادگی ورزشی استفاده کرد. شما تماس نامحدودی با من خواهید داشت، همچنین به‌روزرسانی‌های هفتگی و بازخورد پیشرفت خود را خواهید داشت. شوهرم جیمز عاشق سوپ های من است و همچنین سالم تر شده است و همچنین سفر تناسب اندام خود را آغاز می کند. آنها همچنین باید به هر سطحی که در نتایج کاهش وزن یا تناسب اندام به آنها رسیده است توجه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد