درک و پیشرفت معلمان تناسب اندام

محدودیت‌های سنی متفاوتی در این بخش‌ها وجود دارد و تا آنجا که زنی که تصمیم می‌گیرد کدام بخش را انجام دهد، واقعاً به شخصیت او بستگی دارد. درک و پیشرفت معلمان تناسب اندام شما می تواند به ایجاد یک گروه شاد کمک کند. من نمی توانم به اندازه کافی تناسب اندام گروهی داشته باشم، و بله، حتی یاد گرفتم که در نهایت از یوگا نیز قدردانی کنم! می‌توانید با لباس ورزشگاه خود به رختخواب بروید، کفش‌های دویدن خود را روی تخت خود قرار دهید، یک ویدیوی یوگا قرار دهید و آماده پخش در تلویزیون یا لپ‌تاپ خود باشید. از تای چی تا یوگا تا جو جوتسو، عناصر همه این رشته ها در روش انسو وجود دارد. روش انسو که تا حدی شامل روش‌هایی است که ژاپنی‌ها آن را روش‌های Ukemi (دریافت بدن) می‌نامند، به دنبال ایجاد آزادی حرکت و ذهن از طریق غلتیدن، انتقال، و حرکت روی زمین و ایستادن با حفظ چرخه‌های تنفسی یکپارچه و کنترل‌شده است. روش تناسب اندام Enso انباشته ای از اصول حرکتی خاص است که از روش های سلامت بدن و هنر رزمی از سراسر جهان به دست آمده است. Enso یک سیستم تناسب اندام و سلامت کاملاً جدید است که مبتنی بر روشهای هنرهای رزمی غلت زدن و حرکت برای از بین بردن تنش، تقویت بدن و تقویت عضلات است. فکر می‌کنم بدن من در نهایت متوجه شده است که این چیزهای اصلی قرار است اتفاق بیفتد، بنابراین آن کار ساختمانی و تقویتی را انجام می‌دهد تا جایی که اکنون نتایجی را می‌بینم. نه تنها این، من اکنون احساس آمادگی می کنم و می توانم احساس کنم که استقامتم بهتر شده است. مدتی است که راکش را به عنوان مربی شخصی خود دارم. همه ما می دانیم که ستارگان و غول های مالی، مربیان شخصی را استخدام می کنند، زیرا باید تصویر خود را در مقابل تماشاگران حفظ کنند. آیا می خواهید جزئیات بیشتری بدانید؟ این ایده را به دانشی که از ورزش برای بهبود خلق و خو و کمک به افسردگی داریم اضافه کنید (بالا رفتن یا هر نامی که می خواهید نام ببرید) و چه نتیجه ای می توانیم بگیریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد