زندگی می تواند در یک ضربان قلب یا نفس بعدی من تغییر کند

من آنقدر عاقل هستم که بدانم زندگی می تواند در یک ضربان قلب یا نفس بعدی من تغییر کند. این یک کار تناسب اندام واقعی در بهترین حالت خود است، نه چیزهای مفرح مانند خواندن مجله در حالی که به اندازه کافی آهسته بر روی دستگاه بیضوی قدم می زنید تا به عقب برگردید. اگر این کار را بکنم، همیشه می‌توانم به عنوان یک چمدان در Trader Joe کار کنم. سپس، کارهای عادی هر هفته مانند سفر به Trader Joe's برای خرید مواد غذایی و شاید Costco هر چند وقت یکبار انجام می شود. من اکنون ساکن آریزونا هستم. دوشنبه بعد، 5 اکتبر، من باید برای گرفتن گواهینامه رانندگی جدید آریزونا به بخش وسایل نقلیه موتوری بروم. من قصد دارم صبح جمعه، 2 اکتبر، خیلی زود از خواب بیدار شوم و ساعت 5:00 صبح به سمت خانه حرکت کنم. من قصد دارم دو نوه بزرگم را با خودم ببرم تا در سنین پایین یاد بگیرند که چگونه برای یک معامله خوب چانه زنی کنند. تا اینجای کار خیلی خوبه. خوشحالم که گزارش دهم هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم بهترین بازی شخصی خود را ثبت کنم، یک اسکات آسیایی در ساعت 9:00. صبح بخیر طرفداران ورزش Pierini Fitness. دلت برام تنگ شده بود من همچنین اضافه کردن محتوای جدید را به وبلاگ Pierini Fitness خود از سر خواهم گرفت، کاری که بیش از ده سال است انجام می دهم. بسته به کاری که انجام می‌دادم، تمرینات خود را در فضای باز بین پارک مک‌کینلی، پارک ویلیام لند، پارک کرتیس و پارک لیلند استنفورد چرخاندم. آنها معمولاً از یک قرقره یا سیستم میله کشویی تشکیل شده اند که بسته به نوع تمرینی که باید انجام دهید به موقعیت های مختلف تبدیل می شود. در نهایت، من به حدود 40 ساعت آموزش مداوم نیاز دارم تا مجوز CPA کالیفرنیا را حفظ کنم، کاری که قصد انجام آن را دارم. من جستجوی خود را محدود کرده ام و آماده خرید هستم و برای انجام این کار باید به فونیکس یا سورپرایز بروم. یکشنبه به فینیکس می‌رویم تا در مراسم کلیسای کاتولیک Mater Misercordiae شرکت کنیم. برای عضله سه سر، من متوجه شده ام که پرس های تخته ای 3 یا 4 با دستگیره نزدیک استحکام و انبوه ساز عالی هستند. اکثر این مکمل ها بی خطر هستند و کمترین اثر را دارند، مگر اینکه بیش از دوز آن را مصرف کنید. علاوه بر تولید کورتیزول، ورزش بیش از یک ساعت در واقع باعث ضایعات عضلانی می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد